Verzending

De verzending van onze azalea’s gebeurt in een hiervoor speciaal ontwikkelde doos waarin de plant stevig vastzit tijdens het transport.
Op deze manier zorgen we ervoor dat de azalea onbeschadigd aan huis geleverd wordt.

              

Mocht er toch iets fout gelopen zijn tijdens de verzending of als je hierover vragen of opmerkingen zou hebben,
dan mag je ons dit zo snel mogelijk laten weten door een mailtje te sturen naar info@azaleashop.be.
Wij zullen dan zo snel mogelijk voor een gepaste oplossing zorgen.

verzending met B-Post

Voor de levering van onze azalea’s werken we samen met Bpost:
Uw bestelling wordt de volgende werkdag (of op een door u gekozen later tijdstip) door de postbode
aan het door uw gekozen adres geleverd, tussen 9u en 15u.
Als er niemand aanwezig is, zal de postbode een afwezigheidsbericht in de brievenbus stoppen met de melding
dat er een pakje klaarligt in het afhaalpunt van Bpost dat op dit bericht is aangeduid.
Aangezien we onze azalea’s graag zo vers mogelijk willen leveren, raden we aan om dit binnen de mate van het mogelijke
binnen de 2 werkdagen af te halen (of te laten afhalen).
Nadat we jouw bestelling hebben klaargemaakt voor verzending, krijg je via mail een referentiecode van Bpost
waarmee je de zending van jouw pakket kan opvolgen.
Heb je nog vragen hierover? Laat het ons gerust weten. We helpen jou met veel plezier verder.

afhaling

Kom je liever een azalea afhalen in onze serres? Dat kan natuurlijk ook, maar gelieve ons dit dan op voorhand te laten weten.

Zo kunnen we ervoor zorgen dat er zeker iemand aanwezig is die je verder kan helpen.